Pelbagai Pilihan Cenderamata Eco Murah Dan Berkualiti Tinggi



Pelbagai Pilihan Cenderamata Eco Murah Dan Berkualiti Tinggi  | Assalamualaikum dan salam fasa ke 4 PKP, pastikan korang terus duduk dirumah sebab sha nak kongsikan satu kedai barangan yang korang boleh order secara online untuk barangan cenderamata. Sha pun baru tahu, selalunya kan kalau orang yang diberi tugas sebagai urusetia tak missed akan tinjau harga dibeberapa kedai, dan ianya sangat makan masa, nak cari yang murah kononnya.

Biasanya musim 'cuti panjang' beginilah banyak sangat masa nak fikir, idea pun melimpah ruah kalau nak buat cenderamata penghargaan, untuk frontliner kita yang bertungkus lumus dalam memastikan Malaysia bebas Covid-19, korang boleh up sikit marketing dengan meletakkan logo dan nama company korang ataupun majlis besar seperti perkahwinan, yang ini biasa kita buat, bagi doorgift kepada tetamu yang datang, meskipun tempoh pkp belum tahu dilanjutkan, kerajaan juga tidak mengalakkan menghadiri majlis besar dalam masa terdekat tapi korang boleh tempah awal, siapkan design awal-awal nanti senang kerja kahwin korang, 1 tick pada checklist korang


Green Works adalah salah satu kedai pemborong barangan berkonsepkan mesra alam yang berkualiti tinggi di Malaysia. Barangannya telah menjadi tumpuan ahli syarikat atau perbadanan dengan pembelian secara pukal kerana ianya kelihatan lebih murah.


Biasanya kalau kita menghadiri kursus, urusetia akan sediakan satu kit yang mana didalamnya mengandungi pen, buku, dan sebagainya, so kalau korang plan nak buat demikian, korang boleh jimat masa untuk sediakan 1 kit itu dalam 1 kedai sahaja, tak perlu cari asing-asing, Green Work ada menyediakan lebih dari 10 jenis cenderamata untuk di cetak.



Harga setiap satu kit yang sha mention tadi serendah 90 sen -  RM 2.00 mengikut kuantiti yang korang order, dan hanya satu warna untuk satu tempat sahaja, maksudnya kalau korang nak print logo company korang pada beg, harga tertakluk pada satu tempat sahaja. kalau nak buat sebelah menyebelah itu sudah kira dua harga ya..hihi..

Selain Stationary, ada 6 barangan lain yang korang boleh order sekali, seperti Power Bank, USB, Bluetooth Earphone, Mug, Fridge Magnet, Keychain dan lain-lain lagi korang boleh tengok sendiri dekat laman web GREEN WORKS

Setiap penghantaran RM500 keatas dalam satu resit adalah PERCUMA tapi hanya dikawasan Klang Valley sahaja. Korang boleh tengok hasil kerja Green Works melalui Facebook ataupun sebagai pertanyaan boleh hubungi melalui WhatsApp. Berita baik pengemar shopping online melalui Shopee dan Lazada, Green Work juga ada di sana, boleh klik ya.

GREENWORKS MARKETING SDN BHD
Address UsNo.230, Jalan KIP 7, Taman Perindustrian KIP,
52200 Kuala Lumpur, Malaysia

Call Us
Sales: +6012 302 7093
General: +603-6273 1210
Fax: +603-6730 2186

Mail
Ussales@greenworks.com.my

Business Hour
Monday - Friday : 9am - 6pm
Saturday - Sunday (Public Holiday) : Closed
*Showroom visit by appointment only, please call before visit



Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post