Khidmat Runner Musim PKP



Khidmat Runner Musim PKP | Assalamualaikum, musim pkp ni semua tidak dibenarkan keluar rumah tanpa hal penting, kalau husband sha akan keluar belanja barang dapur seminggu sekali, baru tadi kami kehabisan face mask, mau keluar pun satu hal, selagi tidak pakai mask memang tidak dibenarkan masuk market, jadi terfikir juga mau suruh orang, siapalah yang sanggup keluar beratur mau beli mask di tempat yang padat..

So ada nampak iklan di facebook pada khidmat runner musim pkp ni, ini 1st time sha guna runner beli barang dan hantar ke rumah, hihi dorang pun terpaksa juga buat begini selain dari membantu orang dapatlah sikit duit poket dimusim pkp ni, sama ja khidmat runner dengan food delivery, cumanya runner bergerak sendiri dan rasanya khidmat runnner ada mahal sikit, sebab ada cas pembelian, kena beratur lagi kan, lain lagi cas penghantaran tapi berbaloi lah juga.



Area sandakan ni, sha guna khidmat runner Bos Osman, 1st time chat sama dia memang friendly orangnya, sha suruh dia beli face mask di Young Superstore Batu 8, sebab ada promosi 1kotak 50pcs RM59.90, kira murah dan cepat dapat, berbanding dengan beli online, sha terus beli 2 kotak, cas pembelian RM10 dan cas penghantaran RM5 dari batu 8 ke batu 7, sha transfer online ja memandangkan cash pun tiada haha..mudahlah untuk dia tak perlu pergi rumah ambil duit lagi kan..so siapa-siapa yang perlu khidmat dia area sandakan boleh contact dia ya..




4 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Nak beli barang jahit pun kena runner sekarang.

    ReplyDelete
  2. Ohh tu di Sandakan... Nun jauh di sana. However, nice doodle.. err betul ke tu yg atas sekali tu. And, I am amazed with the runner's ads design tu... Cantik... dah macam cover comic pulak... haha...

    p/s blogwalking sebelum tidur... visit a friend's blog, then his/her friend's and sampai sini... jauh travel. Goodnite

    ReplyDelete
  3. memudahkan sebenarnya runner ini.. Senang untuk kita tak payah keluar dan dapat membantu mereka mencari duit belanja..
    Win win situation..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post