Full Movie Apocalypto 2006 Watch Online

Full Movie Apocalypto 2006 Watch Online | Assalamualaikum hi guys, kalau korang jenis yang suka tengok filem ganas, wayang ni memang terbaik, walaupun sha bukan antara dalam list yang suka tengok filem ganas dan seram, sha pun belum tengok lagi filem ni, actually tidak berani pun mau tengok hihi, so sha share dekat korang link untuk korang tengok sendiri scene yang ganas itu, errr 

Image may contain: 2 people, swimming

Filem ini ditayangkan pada 2006 arahan Mel Gibson dan tengah viral di facebook selepas sha terbaca post dari NAZRI HAMID

Cerita tentang pengorbanan seorang ayah kepada anak dan isterinya. Ada 2 suku kaum orang asli, 1 kaum baik dan 1 kaum lagi suka menindas dan membunuh kaum lain demi ritual agama mereka. Kaum yang jahat ni pergi la mencari mangsa ke perkampungan kaum lain untuk mencari manusia untuk dibunuh dan dijual.
Si hero dalam cerita ni adalah bapa kepada seorang anak dan suami seorang isteri yang ditangkap untuk dibunuh. Kampung mereka dibakar dan kaum yang lain dibunuh dengan kejam. Cara diorang bunuh memang 18SG betul beb! Ganazzz. Dalam huru hara tu si hero sempat lah menyorokkan anak dan isteri di sebuah lubang. 
Si hero ni ditangkap dan berusaha sampai titisan nafas terakhir untuk menyelamatkan diri untuk pergi ke lubang di mana isteri dan anaknya menyorok. Sedih, suspen, gembira, bangga semua perasaan ada masa korang menonton cerita ni nanti. Banyak pengajaran dalam cerita ni. Begitulah yang patut seorang ayah ada iaitu sifat melindungi anak dan isteri selagi hayat ada.
Full Movie Apocalypto 2006 Watch Online
korang boleh pergi ke laman --http://vexmovies.org/apocalypto

Selamat menonton 

5 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. ada nampak jugak kawan share semalam. Nanti nak try tengok lah

    ReplyDelete
  2. br terbaca td kt siakap keli psl cerita ni

    ReplyDelete
  3. aida pun dah tengok cerita ni! serius sangat best! ^^

    ReplyDelete
  4. Excellent, what a web site it is! This blog gives valuable
    data to us, keep it up.

    ReplyDelete
  5. Cerita ni beat sgt2. Kelakar pon ye jugak. Cikyan dah byk kali repeat. Syok tengok sbb ada pngajaran utk kita semua kan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post