FEMINGRA Rahsia Keunggulan Wanita

FEMINGRA Rahsia Keunggulan Wanita | Assalamualaikum, hi girls out there, sha nak sharing benda baik punya, kalau korang bergelar "perempuan, wanita, ibu, kakak, makcik, nenek, asalkan korang mempunyai rahim", (sebab sekarang jantina sangat diragui) haha, korang wajib baca entry ini, sebab Femingra ini adalah salah satu minuman yang merungkai rahsia untuk keunggulan setiap yang bergelar wanita.


Mesti korang takut dek kerana sudah terlalu banyak makanan tambahan yang dikeluarkan oleh ratusan jenama diluar sana, ada yang menjanjikan "pasti ketat mengikat" ada pula "minum terui abang nak seround lagi" tapi kita lupa apa kandungan pada produk berkenaan, jangan kata makanan tambahan, nak pakai set penjagaan wajah pun takut, sebar iklan bagai nak rak tapi kelulusan KKM tiada, ish ish..sia-sia produk kena tarik balik..nda kah rugi tu guys?

Apa kebaikan FEMINGRA kepada setiap wanita?
Femingra diformulasi khas dari 7 bahan organik utama berkepekatan tinggi serta diperkaya dengan teknologi MPPT (Micro Pine Pollen Technology). Bahan-bahan yang 100% dari sumber semulajadi dan organik ini telah terbukti membantu meningkatkan tahap kesuburan wanita. Ia diperkayakan dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Debunga Pain (Pine Pollen). Femingra bertindak balas pantas dan selamat digunakan bagi wanita pelbagai peringkat usia.

FEMINGRA ini diproses di kilang bertaraf GMP, ianya juga diadun dari 8 bahan-bahan organik yang semulajadi dan ada kelulusan KKM. Sebarangan pertanyaan mengenai produk ini, korang boleh rujuk sini. Tapi sebelum itu, mari sha terangkan secara terperinci mengenai FEMINGRA :)

8 Bahan Organik ada pada FEMINGRA
  1. Buah Markisa - Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin. Tinggi kandungan antioksida  dan  dapat membantu meningkatkan peredaran darah. Selain dari melancarkan pencernaan ianya juga merangsang sistem imun tubuh serta sekaligus memperkuatkan tulang. 
  2. Debunga Pain ( Pine Pollen) - Merupakan egen peransang hormon terbaik Mengandungi mineral, protien dan vitamin yang lengkap untuk tubuh badan Terdapat lebih dari 20 asid amino dan 8 asid amino yang penting Anti penuaan Mengimbang hormon dan meningkatkan testosteron untuk meningkatkan libido Mampu mengurangkan gejala-gejala tidak baik menopause. meningkatkan stamina,kecergasan dan kesihatan wanita
  3. Horny Goat Weed (Epimedium) - Merangsang libido & daya seksual wanita. ianya juga menggalakkan aliran darah dan membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause. Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause. 
  4. Akar Maca - Afrodisiak yang hebat. Mengimbangi hormon seks dan meningkatkan keinginan seksual. Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan juga sebagai perangsang kesuburan wanita. 
  5. Manjakani - Mengetatkan tisu dalaman wanita. Menegangkan kulit. Ianya terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj. Dapat menghapuskan bau di kawasan kemaluan dan membantu menegangkan payudara. 
  6. Habbatus Sauda - Membantu mengawal pendarahan haid, mengawal intensiti kitaran bulanan dan mengurangkan masalah penghadaman. Ianya juga sebagai pelembap yang baik untuk kulit dan rambut. Mempunyai ciri-ciri anti-radang. Sangat tinggi antioksidan. 
  7. Tribulus Terrestris - Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita. Selain dari mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi ianya juga dapat mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual. 
  8. Pueraria Mirifica - Melegakan gejala menopause dan merangsang nafsu seks. Meningkatkan kelembapan faraj dan membantu meningkatkan saiz payudara. Menggalakkan penghasilan kolagen serta memberi kesan awet muda.


Cara Penggunaan
  1. Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk/suam.
  2. Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tidak digalakkan minum pada waktu malam.
  3. Gunakan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 7 hari.
Sekotak FEMINGRA ada 15 sachets. AMARAN !! Ibu mengandung, menyusukan bayi, atau sedang menjalani rawatan, sila dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu sebelum menggunakannya.

Testimonial ringkas dari Sha sendiri


Setiap kebaikan perlu dikongsi bersama, apatah lagi pengantin baru seperti sha, tapi korang yang belum kahwin pun wajib mula menjaga dalaman dari sekarang tau. Terdapat 8 bahan organik yang sha percaya dapat azam 2018 sha tercapai, selebihnya tawakal kepada Allah, tapi apa yang sha ingin kongsikan mengenai kesan FEMINGRA terhadap diri sha sendiri adalah, perubahan ketara apabila "mahkota wanita" kita dipuji suami, eh bukan bahagian sensitif itu sahaja, tapi part luaran, makin menonjol, hormon serasi, haid teratur, bertenaga selepas berani mencuba produk FEMINGRA ini. Kalau nak ikutkan testimonial sha minum jamu dengan minum FEMINGRA ini, rasa dan baunya hampir sama tapi sha masih boleh minum lagi sebab FEMINGRA ini ada rasa manis-manis sedap.

Jadi apa alasan korang untuk tidak mencuba FEMINGRA yang rahsianya sudah terbongkar untuk keunggulan setiap yang bergelar wanita, sebarang pertanyaan korang boleh layari terus ke link yang telah sha share dekat bawah, ingat tauu, siapa lagi akan jaga dalaman kita selain diri sendiri..




Email : info@maxwellhealth.com.my

Khidmat Pelanggan : +6012-326 3304

Alamat : MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K) 
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Dam


4 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post