Sop Nama Saya Review Blog Opzzpinky


Penantian..saja nak tunggu orang review..haha..yala..hari tu sha ada join segmen ni..jadi En Sop dengan baik hati jiwa raganya, belek-belek blog sha ni..dia tak bagitahu pun dia telah review..tup-tup dia komen sha pagi tadi..nak buat entry ni pun tak sempat sebab sha ada kelas pagi..curi-curi ja on9 kat lab tadi..

Dengan rasa senang hati, sha nak ucapkan terima kasih atas hasil forensik terhadap blog sha..dan korang boleh tengok komen di bawah ni..insyallah nanti sha akan perbetulkan..
  • Blog agak berat kerana penggunaan banyak widget. Widget yang kurang penting boleh dikurangkan
  • Penggunaan gambar yang bersaiz besar menambah jumlah berat blog. Boleh kecilkan kualiti untuk meringankan blog
  • Shoutbox kecil tidak papar link yang ditinggalkan tidak digemari oleh kaki BW [betul ker?]
  • Ruang iklan banner kurang sesuai pada pendapat Sop. Jika dimasukkan pada sidebar lebih menarik. Apabila laptop atau komputer saiz kecil, ia mengganggu paparan di sebalah kiri.
Korang rasa-rasa mana sangat betul dimata korang? hehe..sha bukan tak puas hati..tapi saja nak korang komen..hahaha..bah..yala kan kritikan korang sangat dihargai..tapi janganlah bah pedas sangat..nanti nda kena kawan hehe..

Nota Pink : Tengok blog sha kena review di sini thanks juga kepada blogger yang telah singgah di blog ini dan telah memberi pendapat tentang blog sha di kotak komen En sop..insyallah ada masa sha akan kurangkan widget di sidebar :)

5 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. semua btul kot,sbb mmg btul brat..

    ReplyDelete
  2. alamak bab nk komen ni tak berapa pandai.. akak tak kisah janji kita suka dan puas hati ;)

    ReplyDelete
  3. wah, best nye sop dh review blog awk. sya ngah tggu lg dye review :)

    ReplyDelete
  4. kaka setuju bab yang berat tu la.. memang kalau buka blog sha kan, kaka kena buang dulu blog yang lain sebab makin berat sangat jadinya. heheheheh jangan marah ya Sha.. tapi itu pendapat kaka juga la sebab kaka suka baca blog sha.. banyak yang kaka ketinggalan kan di blog sha Ni, jadi kaka biasanya buka entry sha banyak2.... lagi buat lambat

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post