Program Inisiatif Tasneem HOME Centre Bantu Bimbing Suri Rumah Kerja Dari Rumah

Bismillah, 
Assalamualaikum

Program Inisiatif Tasneem HOME Centre Bantu Bimbing Suri Rumah Kerja Dari Rumah | Keadaan ekonomi sekarang semakin mencabar membuatkan kebanyakan suri rumah berhasrat untuk membantu keluarga dengan menjana pendapatan sampingan, tapi ada di antara mereka tidak tahu hendak bermula dari mana dan bagaimana. Apabila difikirkan lagi, dengan masa yang tidak menentu dan memerlukan modal yang banyak, pasti ramai suri rumah membatalkan hasrat tersebut dek kerana rumitnya berniaga. Tasneem Busniess Legacy telah melancarkan program inisiatif terbaru yang bantu bimbing suri rumah yang berhasrat untuk menjana pendapatan dari rumah dengan mudah dan senang.



Apa itu Tasneem HOME Centre?

Tasneem HOME Centre adalah satu program inisiatif  yang menyasarkan pembukaan pusat jualan  perniagaan Tasneem Naturel yang beroperasi dari rumah sama ada di lokasi bandar atau luar bandar.

Setiap Tasneem HOME Centre yang berdaftar akan diberikan bahan pemasaran PERCUMA terdiri daripada bunting, catalog, flyers, car window sticker, beg plastik berlogo dan kad perniagaan dengan memaparkan wajah pemilik Tasneem HOME Centre itu sendiri.

Oleh itu, Pihak Tasneem Naturel sangat mengalukan suri rumah dan semua golongan pencari kerja yang berhasrat untuk menjana pendapatan sampingan tampil untuk mendaftar sebagai pengedar yang sah secara percuma. 




Dengan ramainya penyertaan melalui program inisiatif  Tasneem HOME Centre ini secara tidak langsung dapat mengembangkan sayap produk Tasneem Naturel ke seluruh pelusuk negeri dengan harapan Produk Tasneem Naturel tidak lagi asing apabila diperkatakan. Sekali gus produk ini senang dan mudah untuk didapati walaupun lokasi nya di luar bandar.

Tiada lagi alasan untuk tidak tahu bagaimana hendak mula berniaga jika anda sebagai suri rumah mula mendaftar sebagai pengedar sah Tasneem Naturel dan seterusnya daftar sebagai Tasneem HOME Centre dengan mengikut syarat kelayakan yang ditetapkan, bak kata pepatah dimana ada kemahuan disitu jalan.

Sesi Penyerahan bahan pemasaran (marketing tools) secara percuma






Dalam acara Hi-Tea & Sof Launch Tasneem Home Centre, diadakan satu sesi penyerahan marketing tools percuma kepada  21 orang yang telah mendaftar sebagai pengedar sah Tasneem Home Centre, tahniah kepada semua yang telah berdaftar 

Berminat untuk menyertai Tasneem Home Centre?

Jika anda suri rumah yang kami cari dan berminat untuk menjadi Tasneem HOME Centre, daftar sebagai Pengedar Sah Tasneem Naturel Segera! 


Layari laman web rasmi Tasneem Naturel di www.tasneemnaturel.com untuk maklumat lanjut.















2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Waa.. mudah utk para suri rumah berniaga yg penting mendaftar secara sah saja.. bagus2

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post