Pemborong Bundle Sabah - Percuma Penghantaran Seluruh Sabah

Bismillah,
Assalamualaikum


Pemborong Bundle Sabah - Percuma Penghantaran Seluruh Sabah | Berniagalah kamu sehingga kamu lupa untuk mengumpat, 99% rezeki kita adalah daripada perniagaan, apa saja jenis barang yang kamu boleh jual, ambilah dikesempatan ini untuk mempromote di sosial media yang ada, bagi mereka yang teringin nak memulakan perniagaan bundle, atau barang terpakai dari Jepun, Korea dan Taiwan boleh lah roger sha, sha ada jual by bale harga ikut kilo dan percuma penghantaran seluruh sabah.

Untuk pengetahuan semua, sha pun baru berjinak-jinak untuk menjual bale dan menjual bundle, setakat ini, sha menjual selimut alhamdulilah stok tinggal sikit sekarang, dan bale baju mix seluar budak 0-12 tahun akan mendarat esok di Sandakan, semoga dipermudahkan.

Actually sha takut sangat sha jual bundle tiada orang nak beli, keluar modal banyak, barang pula tak habis, mesti serik kan, tapi sha berani kan diri untuk jual juga, sha share modal dengan ipar sha, setakat ni dia jual selimut di kampung, alhamdulilah berpusu-pusu orang kampung beli, termasuk sha dan kakak sha borong terus sebab harga selimut murah sangat hihi.

Insyallah baju budak mix ini pun sha nak jual murah-murah ja, haraplah mendapat sambutan ya..sha area Sandakan sesiapa yang nak tengok boleh ja pergi rumah sha di Taman Sejati Apartment, Batu 7, dan sha akan cuba live dekat Facebook mana la tahu kan ada orang nak beli by pos, insyaAllah sha akan try pos kan, area Sabah ikut bas or pos laju tapi cas sha tak tanggung hihi. Tapi kalau nak beli area Sandakan insyaAllah sha akan consider maybe lebih dari RM20 kita bagi free COD tengok tempat macam mana ya. Ada pertanyaan mengenai borong bale bundle boleh contact sha..

Whatsapp sha off


2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post