Sinopsis Parasite Korea Movie


Sinopsis Parasite Korea Movie | Assalamualaikum guys sempena cuti kawalan pergerakan ni..moh lah kita pulun tengok movie korea haha...cuma nya kalau sha movie Parasite ni tak berapa berkenan lah dihati sha haha..bagi 3 bintang ja..tapi kalau korang belum tengok..jom baca sinopsis ringkas dulu ya

Sinopsis: Filem ini mengisahkan seorang lelaki muda bernama Ki-taek serta ahli keluarganya yang semuanya sedang menganggur dan bergelut untuk meneruskan kehidupan. Pada suatu hari, seorang rakan Ki-taek telah membantu beliau untuk mendapatkan kerja sebagai seorang tenaga pengajar terhadap keluarga Park yang kaya raya dan terkenal. Kejayaan Ki-taek memperoleh pekerjaan dengan keluarga Park telah mendorong ahli keluarganya yang lain untuk mula menumpukan perhatian bagi mendapatkan pekerjaan yang berpotensi di dalam kehidupan keluarga tersebut. Akhirnya, satu kejadian aneh, tidak diingini dan sukar dijangka telah melanda Ki-taek dan ahli keluarganya sehingga merubah kehidupan mereka sekeluarga.

Nak tahu apa yang terjadi korang kena tengok sendiri haha, sha download dekat telegram ja movie ni, sebab tengok dekat you tube tiada pula..so selamat menonton ya.




4 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Kak pip pun sudah layan ni movie. So so jak la kan movie ni. Try tengok Exit Korean movie pula Sha, not bad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak xtau knapa bole menang award pla..owwh ada lg yg bst ka? ok nnt sha msukkan dlm list pla ya

      Delete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post