Manfaat Baby Balm Tok Syed

Manfaat Baby Balm Tok Syed  | Assalamualaikum, cuaca dipagi rabu amat baik, tapi cuaca sebelum ini asyik hujan hingga ke petang membuatkan sha suda seminggu kena batuk berkahak, tadi baru balik dari klinik untuk periksa kahak, harapnya tiada yang serius, resultnya minggu depan, nanti sha share dekat sini ya. Ok kali ini sha nak share tentang manfaat baby balm tok syed yang menjadi pilihan sha.

Baby Balm Tok Syed ini diproses di kilang bertaraf GMP, ianya juga diadun dari bahan-bahan semulajadi seperti Beeswax, Minyak kelapa dara, Minyak Bunga Matahari dan Pati Minyak Lavender menjadikan Baby Balm Tok Syed sangat wangi dan tidak melekit.



Manfaat Baby Balm Tok Syed

1. Sesuai untuk peringkat umurBaby Balm Tok Syed ini sangat sesuai digunakan oleh lelaki dan perempuan tidak kira bayi, dewasa ataupun orang tua. Jadi setiap satu keluarga wajib ada Baby Balm Tok Syed ini untuk keselesaan dikongsi seisi keluarga.

2. Menghilangkan batuk, selesma dan hidung tersumbat Wangian lavender yang amat harum dan mengasyikkan ini sememangnya sudah terkenal sebagai bahan aromaterapi. Ianya bukan hanya dapat menjadi penenang malahan mempunyai kebaikan untuk meredakan demam dan selsema.

3. Membantu mengatasi masalah radang kulit - Dengan adanya Beeswax atau lebih di kenali sebagai Lilin Lebah adalah merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah setiap sapuan ianya membantu mengatasi masalah radang kulit.

4. Melembapkan kulit - Minyak kelapa dara baik untuk kesihatan luaran dan dalaman serta dapat melembapkan kulit tanpa sebarang kesan sampingan ini sememangnya telah diiktiraf di seluruh dunia.


Cara Penggunaan Baby Balm Tok Syed


  • Sapukan sedikit di bahagian dada, belakang badan, tapak kaki, leher dan bahagian 'T' muka.


Testimonial

Ramai ibu diluar sana telah memilih untuk menggunakan Baby Balm Tok Syed ini untuk melegakan demam dan ketidakselesaan si manja. Berikut adalah testimonial yang telah diutarakan oleh para ibu yang sangat berpuas hati dengan pembelian Baby Balm Tok Syed



Selain dari itu, ini merupakan salah satu testimonial orang dewasa mengenai penggunaan Baby Balm Tok Syed ketika mengalami selesma, sakit kepala dan ketidakselesaan dibahagian dada.



Testimonial dari sha sendiri


Untuk pengetahuan korang, sha memang pengguna baby balm dan sha sangat suka dengan balm ini dan sha ada selitkan testimonial ringkas setelah sha menggunakan dan cara penggunaan Baby Balm Tok Syed  menggunakan video, sebab ini kali pertama sha buat video hihi.


Jika korang ingin menjadi pengedar yang sah boleh Daftar dan Semak Stokis berdekatan dengan korang. Menangi Contest Cabutan bertuah jika korang membeli ataupun telah menjadi pengedar yang sah, info klik Fan Page Tok Syed dan jangan lupa untuk Subcribe Youtube Tok syed untuk dapatkan banyak lagi info mengenai baby balm ini.






Whatsapp : 016-826 2990

3 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Kak ana suka dgn bau balm ni. Segar dan wangi. Hidung tersumbat pun bole bau dan selesa lps pakai.

    ReplyDelete
  2. ramai yg review ckp balm ni okey...cikyan blom pnah cuba lg... hmmm...

    ReplyDelete
  3. Kinah pun suka balm ni. Bau dia pun wangi sangat. Hidung tersumbat pun cepat lega

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post