Jana Pendapatan Dengan Involve Asia

Jana Pendapatan Dengan Involve Asia | Assalamualaikum, mungkin ramai sudah kenal dengan nama besar INVOLVE ASIA, cumanya sha baru saja join haha, sha memang sudah serasi dengan pengiklanan ini dan sekarang sha baru berjinak untuk menambah pendapatan sampingan memandangkan sha sekarang tengah free hihi

Blogger yang hebat adalah blogger yang dapat memanfaatkan blognya menjadi side income, ceh sha buat falsafah sendiri, haha, tapi bila difikirkan balik, eh siapa yang tidak mau menjana pendapatan melalui blog, lagi-lagi keuntungan boleh jadi mencecah ratusan ringgit. Caranya senang sahaja, meh sha tunjukkan.

 


Cara daftar dan Jana Pendapatan Dengan Involve Asia



  • Isi maklumat yang diperlukan 
  • Korang akan terima satu emel notification account korang telah aktif. Buka emel tersebut dan klik pada link yang diberi untuk aktifkan akaun korang. Dalam emel tersebut diterangkan secara terperinci kelebihan dan cara-cara dapat earning dari Involve Asia.

  • Lepas korang dah login ke akaun affliate
  • Klik menu "Browse Merchant" dan taip Involve Asia untuk dapatkan link refferal. Lepas tu korang klik "Get Link" klik "Generate Link" dan "Short Link" untuk bagi link nampak kemas.


  • Copy link dan share ke laman sosial korang, setiap satu register akan dapat RM5
Selain itu juga korang boleh promote web site lain seperti lazada, zalora dan macam-macam lagi, caranya sama seperti diatas dan boleh masukkan banner promosi web site tersebut kedalam blog masing-masing

Selamat mencuba dan semoga ada rezeki, all the best :D

2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Memang dah lama jana income dengan involve asia ni.. Bahagian tools, campaign tu pun boleh promosikan..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post