Pengalaman Beli Power Bank di Shopee


Pengalaman Beli Power Bank di Shopee | Assalamualaikum, bercerita tentang power bank, jangka hayat bateri sebuah handphone memang tidak akan selamanya baik, lagi-lagi handphone yang telah digunapakai sejak 2 hingga 3 tahun, malah lebih dari itu pun ada. Maka dengan itu sha nak share pengalaman beli power bank di shopee.

Berapa kali kekerapan korang mencas handphone pada satu hari? Sha boleh jadi 3 kali sehari, kadang kalau berada diluar kena simpan sedikit bateri untuk kecemasan, terbantut hajat nak main game hihi. Dan Pengalaman membeli power bank di Lazada terdahulu boleh dirujuk kembali, tapi memandangkan mood bertukar ke mall online yang lain, tergerak hati ingin mencuba untuk membeli power bank online di shopee. 

Terkadang, sifat ingin mencuba tempat shopping online baru jangan terlalu diikut, takut merana diri..hihi Shopee.com.my adalah pusat membeli belah online sama macam yang lain, tapi yang bestnya, shopee membolehkan kita berinteraksi dengan penjual secara lebih dekat, kalau nak tukar warna sesuatu barang, tapi dah proceed payment boleh terus chat kepada penjual tersebut, kalau dorang belum hantar, masih boleh ubah dan tiada cas dikenakan. 

Pengalaman sha pula, semasa membeli power bank ini, termasuk sekali dengan pouch, tapi sedihnya pouch tiada dalam parcel, sha terus chat penjual dalam website itu, mana lah tahu ada kesilapan teknikal (always husnuzon ya! ) dan dia minta maaf sebab staff dia salah tengok, kebesokkannya dapat notification yang pouch dah hantar ke alamat sha..(tapi belum sampai, nanti sha update) 

Untuk power bank ini, sha beli RM35 RM1 sekali dengan pouch, free postage setiap barangan RM30 keatas. Setakat ini sha puas hati dengan power bank ini ;) pink, comel gituu Banyak penjual, harga kena padan dengan kualiti, korang kena baca betul-betul komen pembeli yang lain, takut nanti ada penjual yang 'tiruan' pula.

9 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. pink jugak lah yang kau pilih..cantik warna dia..pink lembut gitu..

    ReplyDelete
  2. sha pun ada bekenan jugak dengan powerbank kat shopee😂 nk beli jugk lah sebab nipis kan yg ni

    ReplyDelete
  3. Akak selalu jugak beli barang kat shopee....bagus servis dia.

    ReplyDelete
  4. Shopee memang best kalau nak shopping sana. Paling seronok kalau free postage. Weehuuu

    ReplyDelete
  5. You have done a great job. I will definitely dig it and personally recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site. which12order

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post