5 Entry Paling Menyengat Ogos 2017

Assalamualaikum dan Selamat datang Bulan September, bulan kelahiran Blog Sha yang ke 7 tahun, 26 Septemper 2010, rasa macam masih blogger yang dikategorikan sebagai budak baru belajar, haha, maklumlah bulan sebelumnya baru terpikir untuk kembali aktif dalam dunia blog.
Berdasarkan daripada Google Analytic 
Alhamdulilah, sehingga kini, Blog OpzzpinkyDotMy masih bertahan dalam dunia blogger, masih berminat untuk berkongsi pengalaman dan tercabar untuk memenuhi kehendak SEO dalam penulisan melebihi 200-300 patah perkataan. Kalau korang perasan, entry sha kebelakangan ini agak panjang lebar, gambar pun seketul sahaja, macam entry ini, hihi sha sedang belajar membiasakan diri untuk menulis sebanyak mungkin patah perkataan walaupun hakikatnya sangat susah.
Pada bulan yang lalu juga, sha menghadapi masalah domain, dimana domain sha bila buka melalui opzzpinky.my jadi error, dan alhamdulilah dapat diselesaikan dengan menukar kod DNS dari provider atas kerjasama dan pertolongan dari blogger macho kita Rahmad Graphic, terima kasih mad. Dan hasilnya Google Adsense telah meluluskan permohonan sha pada 1hb September 2017.

5 Entry Paling Menyengat Ogos 2017

Inspirasi dari Blogger +Mrs Pip dimana beliau sendiri membuat ulasan untuk entry-entry yang telah hangat dan menjadi pilihan pembaca pada setiap bulan. Dahulu sha buat untuk setiap tahun, kali ini sha ingin memperbanyakkan entry yang ada dengan berkongsi kembali 5 Entry Paling Menyengat Ogos 2017, InsyaAllah sha akan buat setiap awal bulan.

1. Hari dan Doa Arafah 2017
Menghimpunkan doa-doa untuk rujukan pada hari Arafah 2017.

2. 2k Page Views
Kejayaan pertama blog opzzpinky mencapai 2k page view

3. Pengalaman membida di Chilindo
Berkongsi pengalaman mencairkan duit pada dompet selepas gaji, sila berhati-hati apabila membaca entry ini.

4. Pelamin biru bertemakan awan
Gambar pelamin yang bertemakan awan yang sha sendiri baru perasan. hihi

5. Cowboy Town - Sabandar Leisure Rides
Jalan-jalan, terasa diri ini berada di luar negara - Texas

Jumlah ke semua entry adalah 19 merupakan entry terbanyak pada tahun ini hahah.. sharina sila rajin update blog ya..hihi.

Top Referral pada bulan ogos adalah Cik ayu, dan sha ada letakkan feed percuma untuk blog ayu pada bahagian footer, korang boleh singgah dan baca blog menarik beliau

Itu sahaja 5 entry yang paling menyengat pada bulan lalu, sekian terima kasih kepada pembaca setia blog sha..korang memang awesome bogiaa..

5 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Wah , tahniah. Keep it up ! 😍😍

    ReplyDelete
  2. nak buat jgk la macam ni ada jgk idea buat blog

    ReplyDelete
  3. Auwwww.. eh, 26 september tu sama dgn birthday ayu. hehe. Anyway, thanks utk feed percuma! keep it up sha! <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post