Ada apa dengan Traveloka di KL2017


Dengan ini, maka rasmilah Temasya Sukan Sea ke-29 yang berlangsung pada 19 Ogos - 30 Ogos 2017 di Kuala Lumpur. Sha yakin para atlet semestinya sudah bersedia untuk mempamerkan kesungguhan dalam merangkul pingat emas di temasya kali ini. Adakah korang sudah bersedia untuk turut serta memberi semangat berjuang seiring dengan semangat kemerdekaan untuk temasya ini? Al maklumlah, temasya ini kena pada bulan kemerdekaan, semestinya semangat itu berkobar-kobar kan?

Temasya Sukan Sea kali ini,  Traveloka adalah salah satu Penaja Emas yang turut serta dalam KL2017. Traveloka juga merupakan Offical Online Travel Partner dimana Traveloka akan memberi tawaran sehingga 40% untuk penerbangan dan penginapan bagi korang merasai sendiri pengalaman menaiki bukit atau menerokai keindahan pulau-pulau dan menyelami lagi keunikan Negara Tuan Rumah Sukan Sea Ke-29 ini. Pastinya, untuk Negara kita, Malaysia menjadi Tuan Rumah ditemasya kali ini, secara tidak langsung kita dapat memperlihatkan dan memperkenalkan negara kita diseluruh dunia.

Untuk penjimatan lebih ketika bercuti ke seluruh Malaysia, jom ramai-ramai kita terbang dan menghinap dengan Traveloka. Boleh bawa family dan kawan sebab tawaran untuk terbang dan menginap ada diskaun. Korang boleh tempah sekarang bermula hari ini sehingga 31 Ogos 2017 Sahaja. Dan korang hanya perlu download secara percuma Aplikasi Traveloka untuk memudahkan urusan tempahan.

Selain itu juga, kunjungi Booth Traveloka bertempat di Bukit Jalil, area sekitarnya boleh pergi dan jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah-hadiah berjumlah sehingga RM200,000 dengan menyertai peraduan-peraduan yang telah Traveloka anjurkan. Rugi kalau tidak pergi, manalah tahu nasib badan dapat wang tunai kan..jadi apa tunggu lagi, jom serbu..

Era teknologi sekarang, segalanya dihujung jari, hanya klik kita akan dapat info dengan cepat dan senang. Tapi kalau korang cakap korang tiada masa untuk menonton TV dirumah? ataupun sedang sibuk bekerja hingga lewat malam? Jadi tiada masa untuk ambil tahu pasal Sukan Sea Ke-29? Jangan risau untuk kemas kini KL2017 sepanjang masa, Traveloka telah menyediakan Halaman Live Stream untuk tontonan korang setiap masa dimana jua korang berada. Jadi, apa lagi alasan korang untuk tidak menyokong para atlet kita berjuang untuk tanah air?

Bila korang dah masuk Halaman Live Stream, korang boleh klik butang Contest dibahagian menu. 

Untuk menyertainya mudah sahaja, 
1. Pilih permainan yang korang ramal akan menang dan korang boleh memilih hanya satu permainan setiap hari
2. Seterusnya, memasukkan ID E-mel korang dan pilih negara apa yang akan menang dalam permainan itu.
3. Kongsikan di media sosial yang korang ada dan klik hantar.

Permainan akan diupdate dari masa ke semasa setiap hari untuk meningkatkan peluang korang untuk menang. Pemenang bertuah akan diumumkan setiap hari di Halaman Live Stream itu.

Marilah bersama menyokong para atlet kita di Sukan Sea Ke-29 dalam masa yang sama jom bercuti sakan bersama traveloka, ingat KL2017, ingat Traveloka, ok :)

2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Malaysia Boleh.... Pasti dapat lebih darpada 111 pingat emas.

    Traveloka pun jadi penaja pulak tu. Buat contest lagi...

    Semoga berjaya...

    ReplyDelete
  2. wahh penaja tu =D all the best smua atlet Malaysia =D

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post