Sesibuk mana pun, masih ingat dia..


Dia insan pertama yang ku cinta..Dia insan pertama yang ku puja..

Cuba korang teka itu lagu siapa? hehe..yeah!! betul lagu c Fauziah Latif..best bah lagu dia kan? dulu-dulu ini lah lagu yang selalu dinyanyikan time pergi kbox..pitching lari bah hahaha

Siapa dia yang sha maksudkan? BF ?? nope..lirik lagu di atas bukan sha tujukan pada insan yang belum sah jadi milik..sesibuk mana pun sha dengan blog, dengan study dengan kegembiraan, dengan makanan yang banyak, sha masih ingat dengan bapa sha yang masih terlantar di wad ICU..masuk hari ini dah 13 hari terbaring di katil, tidak makan, hanya dibantu oleh hos untuk bernafas..

Sha ingat dulu, kalau time puasa, dia yang akan kejutkan kami..sahur sama-sama, sungkai sama-sama..tapi sekali sha pulang sandakan hari tu..kami terpaksa sahur dan sungkai di hospital..

Perkara yang sha AKAN buat bila sha pulang sandakan :~ bila sha sampai dirumah ja mesti bapa sha suruh kasih vakum biliknya, memandangkan dia tidur berlainan bilik dengan mama, mama pun kerja..tiada orang kasih bersih biliknya melainkan sha, dia sanggup tunggu sha pulang rumah kasih bersih..tapi hari tu sha pulang, dia sudah terlantar di hospital..

Sha sedih tak dapat tengok dia sekarang ni sebab sha study di KK, jauh kalau nak pulang sandakan, mungkin sebab itu dia tak mahu jauh dengan anak-anaknya..

6 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ayah sha dah kuar spitak ke belom?...
    lama tak singgah sini...
    harap ayah sha cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  3. semoga bapa Sha cepat sembuh ya.. nda pa la dik.. buktikan yang adik boleh berjaya demi bapa Sha dan keluarga Sha.. jadikan bapa Sha sebagai semangat utk Sha terus belajar..

    ReplyDelete
  4. sha,..ayah sha sakit apa yer..mg cpt sembuh

    ReplyDelete
  5. amboii..menyanyi2.. lagu DIA feberet deqla gak tu kalo p karoke.. hihi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post