Kain Organik Buluh Utamakan Keselesaan Bayi Anda



Kain Organik Buluh Utamakan Keselesaan Bayi Anda | Assalamualaikum, Setiap ibu bapa, selalu meninginkan yang terbaik untuk anaknya, apatah lagi anak yang baru lahir, tahniah bagi ibu bapa yang baru mendapat cahaya mata, ini adalah moment keemasan yang anda akan lalui sehingga anak berusia 2 tahun, tidak semua orang tahu bahawa dengan kehadiran bayi kecil itu, tidur malam anda tidak lagi lena macam sebelumnya, melainkan anda telah alaminya sendiri, Sha sendiri sudah mengalami pengalaman pertama menjadi seorang ibu, dan akan melahirkan anak kedua dalam masa beberapa minggu lagi, jadi di entry ini, sha teruja nak berkongsi dengan ibu bapa bahawa ada sejenis kain organik buluh penyelamat malam anda untuk keselesaan bayi.


Raph & Remy adalah salah satu laman web terkemuka di Singapura yang menyediakan barangan keperluan bayi daripada kain organik buluh yang menjadi keutamaan untuk keselesaan bayi.

Sha pasti ramai orang baru mengetahui mengenai kain organik yang diperbuat daripada buluh. Iya,  sebenarnya sha pun baru tahu tapi hakikatnya kain organik buluh sangat popular di seluruh dunia. Ianya sangat sesuai digunakan pada persekitaran beriklim tropika. 

Raph & Remy juga memberi penekanan pada bahan berkualiti tinggi, keselamatan, keaslian dan kemampanan. Untuk melindungi bayi dan alam sekitar yang bernilai, mereka telah bekerjasama dengan pengeluar tekstil mesra alam terkemuka. Menarik bukan?


Antara barangan yang menjadi pilihan ramai adalah :-

Premium Bamboo Swaddles - Dibuat dari 100% viscose buluh dan terdapat dalam pelbagai campuran warna khas yang dibuat hanya untuk koleksi ini. Sutera lembut & unik, sama seperti anak itik , kasmir  seperti kain buluh adalah pilihan terbaik dalam fabrik berkualiti. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas biasa, ia juga merupakan pengalaman paling lembut untuk bayi anda.


Organic Bamboo Cloud Cooling Blanket - Dibuat dari 100% buluh organik, ini adalah kain yang paling mesra alam di planet ini dan setara dengan tempat tidur yang paling selesa di dunia. Sifat kain yang mengatur suhu bermaksud ia menjadikan bayi lebih sejuk pada musim panas dan lebih panas pada musim sejuk - mengurangkan risiko terlalu panas, menjadikan minda orang tua lebih tenang.

Organic Bamboo Baby Towel & Mitt - Kekuatan penyerapan, set yang lembut dan mewah kami diperbuat daripada buluh organik berkualiti terbaik. Tiga kali lebih menyerap daripada kapas organik terbaik, tuala ini dapat mengeringkan kulit bayi dengan cepat sambil menjadikannya hangat dan sangat selesa. Sarung tangan lembut sutera yang sesuai menjadikan pencucian pada waktu mandi mudah dan merangkumi gelung gantung yang mudah digunakan untuk pengeringan dan penyimpanan.

Premium Bamboo Knotted Gowns, Newborn 0-3m - Gaun Simpul Buluh Premium mewah lembut dan bernafas. Bahagian depan butang bawah memudahkan untuk meluncur ke gaun tanpa melepasi kepala bayi. Sarung lipatan bawaan menjadikan kulit halus bayi tidak tergores.

Bubble Gummy Teethers - Buatan tangan dari manik silikon gred makanan 100% berkualiti tinggi yang bebas daripada BPA dan kayu beech asli premium yang tidak dirawat - kayu keras yang tahan lama, lestari dan antibakteria semula jadi.

Premium Bamboo Onesies, Newborn 0-3m - Onesies Buluh Premium lembut dan bernafas, sesuai untuk waktu tidur dan bermain. Peregangan tambahan kain direka untuk mengikuti anak kecil anda setiap pergerakan. Item penting untuk setiap koleksi bayi baru lahir dan tersedia dalam pelbagai warna dalam saiz 0-3 bulan. Satu tidak pernah mencukupi!



Newborn Essentials Collection Gift Set - Semua yang diperlukan oleh mama untuk menyambut bayi baru ke dunia! Semua barang keperluan baru lahir dalam satu set hadiah premium tanpa jantina. Ia termasuk Beg Canvas Tote Premium, untuk menjadikan semua keperluan untuk lawatan ke hospital yang sangat istimewa, sangat mudah! Semua item diperakui OEKO-TEX®.

Semua barangan bayi comel belaka, ternyata kain organik buluh ini sangat sesuai dengan keselesaan bayi, jika sudah siap memilihnya, penghantaran percuma untuk sekitar Singapore, sekiranya tempahan melebihi SGD80 dalam masa penghantaran 1-3 hari waktu bekerja.

Sebarang pertanyaan atau lebih info :-

Laman Web : raphandremy
Instagram : @raphandremy
Facebook : @raphandremy















6 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post