Tunggu Habis Belajar, Then Dia Kahwin Dengan Orang Lain.



Well, based on pengalaman sangat mengajar untuk kita kuat, untuk tunggu habis belajar terkadang membuatkan kita sangat excited, apatah lagi tinggal 2-3 semeste saja lagi. Rupanya bahagia bersama orang tersayang itu hanya indah pada janji...hahaha..

Tipulah tak kecewa Cik Sharina, 6 Tahun kot perkenalan plus everything yang kita dah list nak buat sama-sama, diharungi dengan ketidak-izinan arwah bapa sha..huh..bukan mudah tauu..

Kita dah siap-siap nak selangkah lagi ke arah "itu" dan our relationship was gone begitu sahaja..macam kelopak bunga berterbangan..ala-ala drama gitu..

Nak bangkit itu satu hal juga, saat kebangkitan seorang yang kecewa, mula la ramai yang meluah itu, ini, alah, kita tak ready lagi la...haha..macamlah hot sangat Sharina ni...hahaha

Then my sister cakap, jangan biarkan SYAITON menguasai diri anda..makan dalam nampak..yalah sebab bila dah brake up ni banyak sangat hasutan luar dan dalam..

And..patah hati selama almost 1 tahun, terubat juga akhirnya..dengan kedatangan seorang yang STRANGER, kita tak kenal dia langsung.and he was my good stalker became my..dot dot haha..

Pesanan sha terhadap orang yang menjanjikan gula-gula kepada student..(saya tahu awak sedang membaca blog saya), hihi..tak terlalu lama untuk tunggu seorang student habis belajar, jika bagimu terlalu lama, maka anda tidak layak baginya, iya maybe I was wrong dalam perhubungan kita yang lalu, tapi perkara menyakitkan hati itu, tak perlu anda buat untuk anda mahu saya yang putuskan.

And the most important thing, pilih Allah jika jumpa orang macam ni, serah pada Dia jodoh kita, InsyaAllah Dia tahu mana yang elok.


Dear EX : Awak pun dah kahwin, saya doakan kebahagian awak dengan pasangan, Insyallah, Saya menyusul..dan bolehlah tengok kebahagian saya hidup tanpa awak sebab saya dah public kan fb saya..opss lupa, saya dah blok awak ya? hahaha..tak apa..awak fokus ja dengan wife awak..ok..

1 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post