Bio Seleza, Pad Wanita Yang BEST

Image result for bio seleza

My favourite pad, BIO SELEZA, rasa macam excited pula bila nak review pad terunggul bagi wanita..mungkin ada lagi yang belum kenal pad ini, maka dengan itu, mari berkenalan dengan pad sangat best bila dipakai.

Image result for bio seleza 

"Satu-satunya set tuala wanita dan pantyliner yang dicipta untuk wanita moden yang sentiasa aktif dan mementingkan kesihatan bahagian sulit."   

BIO VELOCITY (BV) ialah sejenis tenaga tulen dan semulajadi yang diperolehi terus dari matahari. Aliran tenaga ini akan menyeimbangkan medan elektromagnetik (medan tenaga biologi) seluruh badan manusia.

4 kesan kebaikan utama BIO VELOCITY:
  1. Kesan Anti-Bakteria
  2. Mengaktifkan sel-sel badan dan meningkatkan metabolisma tubuh
  3. Meningkatkan sistem pertahanan badan melawan sel kanser dan jangkitan kuman
  4. Membekalkan kandungan oksigen aktif yang lebih tinggi  

SINAR INFRARED JAUH (FIR) berfungsi melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan metabolisma.

ION NEGATIF berfungsi untuk membunuh kuman pada organ intik wanita, menghilangkan bau serta membantu keseimbangan hormon.



Image result for bio seleza 


Perbandingan antara Pad Bio Seleza dengan Pad lain 
Image result for bio seleza 

Untuk testimonial dari sha sendiri pengguna Bio Seleza dalam tempoh 3 Bulan, perkara biasa bagi wanita yang tidak menjaga luaran dan dalaman badan akan mengalami masalah perempuan seperti keputihan, lambat period, sengugut dan lain lain lagi.

Solution nya adalah Bio Seleza.

Lambat datang bulan dan period tidak stabil adalah punca stress, kadang-kadang berlaku juga pada sha, tapi sejak pakai pantyliner Bio Seleza, alhamdulilah..dua hari period dah datang.

Pakai Pad siang Bio Seleza juga dapat mengurangkan sengugut ketika period, alhamdulilah tiadalah sakit yang kuat sehingga menggangu kerja sha di office.

Bila pada Pad siang Bio Seleza ni, tembus tak pernah lagi, namun ganti pad itu penting mengelakkan jangkitan berlaku.

Itu sahaja review sha tentang produk dari Hai-O Marketing, jika ada sebarang pertanyaan sila PM saya di FaceBook, untuk membeli barangan Bio Seleza area Kota Kinabalu, boleh whatsapp sha 012-842 7478

Terima Kasih :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post