Sinopsis I Can Hear Your Voice


Siapa yang gila drama korea, meh..sha nak kongsikan lagi satu drama lakonan Jong Suk oppa..best juga cuma heroin dia tua sikit haha..

Macam korean drama yang lain, iaitu Pinocchio dan Doctor Stranger, I Can Hear Your Voice adalah Hero pelakon yang sama..dengan keistimewaan tersendiri..apa? yang tu kena tengok sendiri..hihih..
 

Sinopsis I Can Hear Your Voice


“I Can Hear Your Voice” diperkuat para bintang seperti Lee Bo-young dan , Lee Jong-suk serta Yoon Sang-hyun dan Lee Da-hee. Drama ini bercerita tentang Lee Bo-young memerankan karakter pengacara cantik Jang Hye-sung yang pragmatis. Ia punya masa lalu kelam yang berkaitan dengan Park Soo-ha (Lee Jong-suk), seorang siswa SMA yang punya kekuatan super, yakni membaca pikiran orang. Hadir pula pengacara cerdas dan lucu, Cha Gwan-woo (Yoon Sang-hyun), yang merupakan mantan polisi. Mereka bertiga akan sering berhadapan dengan berbagai kasus hukum yang seru dan menarik.

I Can Hear Your Voice adalah drama SBS 18 episode yang disutradarai Jo Soo-won. Awalnya drama ini hanya memilki 16 episode, namun karena ratingnya yang tinggi, dua episode extra ditambahkan. I Can Hear Your Voice memadukan drama komedi romantis dengan beberapa elemen fantasi.

Bestkan? so jom start feeling dengan Jong Suk Oppa :D

2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Pernah rancang nak tengok citer nih . Tapi pilih citer lain dulu . hehe .

    ReplyDelete
  2. tngk beberapa episode je.. tak follow smpai abes..

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post