League Crystal III COC

Macam tak percaya ja sha dapat league Crystal walaupun lama juga pertahankan league Gold I, turun naik saja tropy..dan yes..dapat free 250 gems..tapi masih tak mampu nak beli 1 builder memandangkan builder ke 4 adalah 1000 gem..sebab gems dah habis kena boost hari tu..haha..

Apa yang bestnya League Crystal III ni?
Dapat free gems, of cos..dan menang victory pun dapat Dark Elixir oooo...tapi taklah banyak mana 100 ja..dan yang paling penting warna purple tu jarang sangat orang tengok..haha..so sha nak stay lama dulu..sambil farm DE untuk up Barbarian King..

Apa yang tak bestnya league Crystal III ni?
Susah nak farming, lawan kuat jika nak dibandingkan dengan troops sha yang low level, so terpaksalah searching base TH yang sangkut dekat luar..dalam 100k Gold juga habis..nasib lah kalau dapat cover balik..kalau tak..sabar ja lah haha..

Tips naik league Crystal III
Amboi..siap bagi tips lagi kan..macamlah pro sangat kan..haha..
1. Serang base yang TH dekat luar, untuk kekalkan tropy sampai league Gold I.
2. Letak Gold/Elixir storage di luar supaya senang orang nak curi, bila dia dah puas..dia akan Stop/kehabisan troops untuk hancurkan kesemua defense termasuklah Town Hall.

Dan kalau bernasib baik, akan ada tropy dibuang dalam base anda..hihi..kadang tu sampai 88+ juga sha dapat..sebabnya susah nak cari lawan..macam sha cakap diatas..hihi

tadaaaa...baru up TH 8..haha

3 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post