Design Blog : Murah atau Mahal?

picture credit to google.com

Assalamualaikum

Sha terpanggil untuk menyuarakan pendapat mengenai design blog yang semestinya antara designer yang mengambil tempahan dari customer..nak cakap sha ni terer sangat buat blog..Absolutely NOT !! namun sangat kecewa apabila design sha dikatakan mahal dan better hire orang yang lebih professional..

Berapa harga sebenar untuk idea design blog itu sendiri akan ditentukan oleh designer..kalau korang nak sangat tahu berapa? sila design sendiri..mesti pening dan tidak akan teruskan sebab bermain dengan coding its not simply easy..

RM 20 itu dah murah bagi sha, sebab of cos sha ambil tempahan yang simple dan so far, customer suka dengan design tersebut (kecuali customer yang dah tukar template sebab nak kelainan pada blog mereka) sha tak paksa korang ambil tempahan dari sha..its up to you..sebab itu korang punya duit..dan kepercayaan korang pada designer..

Insyallah sha akan buka tempahan Edit blog versi kartun pada hujung bulan 10 nanti (lepas exam) dan memandangkan ramai yang dah tanya bila boleh edit..sha syorkan korang edit blog dengan Nabila Medan..dia memang terer..

Nilai sendiri harga sesebuah blog yang sha design, layak kah terbang RM 20 atau sebelum ini RM 15 untuk setiap blog yang sha edit..MY BLOG DESIGN..sekian~

1 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. bkn mudah nk design blog. cx pon tk reti. dulu blog cx di design oleh musicbrilliant.blogspot.com :) smpi skrg cx tk terfikir pun ntk change design. heheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post