Percuma Lip Mask, Eye Mask dan Tummy Patch

Assalamualaikum

Salam Ramadhan untuk korang semuanya..lama benar sha tak update..makin sunyi sepi la blog ini kecian..huhu..by the way..sha nak bagi barang percuma ni..ahh..selain dari Baju Blog Opzzpiny..sha nak bagi barangan kecantikan wanita dan ada juga untuk lelaki..nak tahu apa? 


1x Gold Collagen Lip Mask 

Masker bibir untuk melembabkan, menghaluskan, melembutkan, mengangkat sel-sel kulit mati, mengembalikan elastisiti bibir dan mencerahkan warna bibir menjadi merah dan tidak kering.


1x  Collagen Crystal Eye Mask (GOLD)
  • Diformulakan dengan emas tulen, bio-bahan dan unsur-unsur aktif yang serta-merta melembapkan, rehydrate dan regenerates kawasan mata anda. 
  • Emas Bio-Kolagen topeng mata ini berkesan melegakan keletihan kronik dan mengurangkan pembentukan garis halus, kedutan, garisan2 di sekitar kawasan mata, mengurangkan eye bag dan memudarkan lingkaran gelap sekitar mata.
  • Sintesis Kolagen diaktifkan disebabkan oleh metabolisme selular yang lebih baik dan peredaran darah di sekitar tisu mata, memperbaiki keanjalan dan ketegasan, menjadikan mata anda kelihatan lebih segar, muda dan berseri.

1x Tummy Patch
  • Berkesan mengurangkan lemak, produk ini boleh menembusi kulit, mencapai lapisan lemak subkutan, dan menguraikan lemak menjadi asid lemak mudah larut dan air.
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai lemak berlebihan di perut dan pinggang dan perempuan yang baru melahirkan anak dimana perut mereka mempunyai lapisan lemak berlebihan.
  • Juga sesuai bagi mereka yang bekerja di pejabat dan hanya menghabiskan masa dengan duduk dan kurang aktif.

Dapatkannya secara PERCUMA hanya di Blog Opzzpinky [klik]

3 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post