Air mata bukan milik orang yang lemah


Ah..aku tnya llaki d sebelah ku, genk..Pernahkah kau menangis? Nda pernah?? Sedangkan baby yang belum lahir juga menangis ketika dalam perut ibunya cm mana kau kata kau nda pernah pla?(emosi) hehe..napa asal ja aku ckap pasal menangis mesti focus sama llaki? Hehe coz kita sudah mengetahui yang perempuan mmg cengeng (terutamanya aku) tapi cengeng pun bukan bermaksud aku lemah..ok!

Menangis merupakan cara semulajadi untuk menghilangkan bahan-bahan yang membahayakan dari dalam tubuh yang keluar semasa manusia dilanda rasa putus asa, ketakutan dan paling utama PUTUS CINTA..girls..menangis la ~ jgn malu..

Menurut kajian kedoktoran bahawa otak bekerja mengeluarkan unsur-unsur kimia pada air mata yang menjadikan tempat bersarangnya penyakit. Oleh sebab itu anda dilarang sekali untuk menahan tangisan dan air mata ini kerana boleh mengakibatkan perasaan tertekan dan lg sengsara dapat penyakit free sperti pening kepala dan luka perut..

So yang lelaki (terutamanya bakal2) jgn la segan mau menangis..lau tiada teman kau menangis ja depan pokok..at least subur juga tu pokok..haha..lau nda pun col aku, aku sedia temankan kau biarpun kita berjauhan..(available tuk bakal2 ku ja) pesan ku kepada sesiapa yg baru putus cinta tu..jgn risau bah..Allah sudah aturkan jodoh mu, teruskan mencari ok!! Fighting!!

Sekian

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post