Selamat Kembali Ke sekolah dengan Kasut PALLAS

Bismillah, 
Assalamualaikum


Selamat Kembali Ke sekolah dengan Kasut PALLAS | Mulai 8 November Sabah antara negeri yang beralih kepada Fasa 4 Pelan Pemulihan (PPN) setelah merekodkan penurunan kes covid19 baru-baru ini, jadi dengan peralihan fasa, sekolah juga dibenarkan untuk beroperasi, setelah sekian lama anak-anak belajar online, mesti rindu dengan kawan, guru dan sekolah, semestinya para ibu bapa juga turut mula untuk membeli kelengkapan sekolah memandangkan pasar raya kini gian mengadakan promosi back to school, kasut sekolah masih muat kah tu hihi.

Pallas adalah jenama yang tidak asing bagi ibu bapa, dari sha sekolah rendah sampai menengah, bapa sha memang akan belikan kasut pallas, memang harga ada mahal sikit, tapi bapa cakap berbaloi sebab boleh pakai lama, bayangkan kasut boleh jadi turun temurun, kakak sha habis sekolah tingkatan 5 sha pula sambung pakai kasut dia, sebab masih bagus lagi sayang kalau nak buang, masa tu memang jimat betul bila start pakai kasut pallas ni.


Tapi kasut pallas sekarang sangat berbeza kan, sha perhatikan bahagian tapak tu kalau kita pakai cengkamanya lebih baik, so sangat sesuai untuk anak yang suka buat aktiviti luar, macam lumba lari, main bola dan sebagainya, kita sebagai ibu tak risaulah anak aktif bila pakai kasut pallas ini. 

Reka bentuk kasut pallas memberikan keselesaan dan keselamatan

Selain dari reka bentuk pada tumit kaki juga memberi lantunan yang baik untuk mengurangkan sakit kaki, kasut pallas juga memberi keselesaan kepada kanak-kanak yang sedang membesar, itu yang penting sebenarnya. Bila pakai kasut yang selesa, banyak benda dorang boleh terokai, pergi sekolah pun bersemangat dan belajar lagi senang faham, ibu pun senang hati.

Selamat Kembali Ke sekolah dengan Kasut PALLAS 



Kasut pallas quick dry dan tahan lama

Hujung tahun biasanya cuaca tak menentu, selalunya hujan kan, untuk model PX25-013 direka khas untuk budak sekolah rendah yang aktif, kasut selalu kotor dan ibu kerap basuh pada malam hari, kasut model ini berfungsi cepat kering..ibu tak payah risau dah..anak pasti ke sekolah dengan kasut yang bersih dan kering.



Sha ingat dulu masa sekolah kasut lupa cuci, malam tu cuci letak belakang ais box, besok pagi kering siap ada tanda kuning pada kasut, sapu guna kapur, senang hati ke sekolah, tapi sekarang kasut warna hitam kan, bestlah pakai ada gaya macam pengawas pula haha..kalau kotor tak nampak sangat

Ibu dah mula cari kasut apa yang sesuai untuk anak bila sekolah dah nak buka, mari lah cuba kasu pallas, sha sangat recommended ibu beli kasut pallas untuk anak ibu, sebabnya kasut pallas sangat mementingkan keselesaan disetiap langkah anak kita pergi dan balik sekolah, selain dari itu ianya memastikan anak ibu selamat dari tergelincir dengan adanya tapak kasut getah dari pallas.

Boleh beli onlie di www.wow2wee.com jangan risau tak tahu macam mana ukur kasut anak, takut nanti sampai rumah kasut longgar atau sempit, dalam website wow2wee ada bagi guide cara ukur ngam-ngam dengan kaki anak

Untuk info lanjut mengenai kasut pallas boleh terjah website pallas www.pallas.com.my dan facebook (pallas malaysia)

Selamat Kembali Ke sekolah dengan Kasut PALLAS

1 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Example: non woven bags, tshirt, lanyard, keychain, etc...

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post