Wajah Tampil Lebih Anjal Dengan Safi Youth Gold

Bismillah, 
Assalamualaikum


Wajah Tampil Lebih Anjal Dengan Safi Youth Gold | Perempuan dan kecantikan berpisah tiada, sedar tak zaman sekarang penjagaan muka semakin diketepikan apatah lagi kalau sudah berusia mempunyai anak dan menganggap ianya bukanlah lagi satu kemestian dalam rutin harian. Same goes to me, sejak anak dua, seharian sibuk mengurus anak, kemas rumah, buat kek sampai lupa nak pakai skin care, sejujurnya ada juga perempuan macam sha ni, tiada masa dek kerana terlalu sibuk dan paling menyedihkan, kulit jadi semakin kusam dan terjadi penuaan. 

Sudah semestinya bila tengok muka di depan cermin, sha jadi stress, suami kata it's ok duduk rumah ja pun tapi hakikatnya isteri perlu melawa depan suami kan. Tak perlu pakai mekap, tapi mesti jaga muka dengan guna skincare yang sesuai dengan kulit, oleh itu sha cuba Safi Youth Gold

Dari bujang lagi sha memang setia dengan produk Safi, penjagaan muka, badan, rambut semuanya menggunakan Safi, sebab produk Safi adalah produk Malaysia No.1 yang disahkan Halal oleh JAKIM. Dan baru-baru ini Safi telah melancarkan rangkaian Safi Youth Gold yang telah dipertingkatkan daripada produk penjagaan yang terdahulu iaitu Safi Rania Gold



Selaras dengan keperluan pengguna, Safi Youth Gold memperkenalkan The Safi Youth Gold Lifting Golden C Duo Serum dan Lifting 24K Serum Cleanser untuk wajah tampil muda.

Kelebihan menggunakan kedua-dua produk Safi Youth Gold

1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur dan mampu mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit.

2. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C & Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa, semestinya formulasi ini tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit.

3. Gabungan kedua produk ini menjadikan wajah tampil lebih anjal, runcing dan tirus ini kerana disetiapnya diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit.

1. Menegangkan kulit 
2. Meningkatkan keanjalan 
3. Mengurangkan garis halus & kedutan 
4. Meningkatkan kelembapan kulit 
5. Melindungi kulit dari pengoksidaan 
6. Meningkatkan kehalusan kulit 
7. Memperbaiki kulit rosak 
*Berdasarkan ujian saintifik & klinikal.

4. Harga sangat berpatutan, hanya RM59.00 ja guys..

Korang boleh dapatkan di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. 

Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj


Testimonial Penggunaan Safi Youth Gold Selama 3 hari, mungkin terlalu awal nak nampak result tapi since sebelum ini sha pakai juga produk Safi, dan in love dengan keduanya pencuci muka ni dan serum, yang bestnya serum ni bila apply langsung tak melekit dan cepat menyerap, sha guna sehari 2x selepas mandi..kulit lebih segar dan haruman pun wangi..

Dah masuk 3 series ni kena rajin jaga muka, nanti cepat berkedut dan ada double chin, tapi jangan risau jom dapatkan produk Safi ini untuk bantu wajah tampil lebih anjal dengan Safi Youth Gold..beli sekarang tau..


#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia

Laman sosial Safi :
Instagram - @safimalaysia
Facebook - @SAFI.My
Twitter - @SAFImalaysia
Youtube – SAFI Malaysia





1 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. wah.. kita pun pakai safi jugak dulu, tapi pakai yang esen dia saja. bau wangi hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post