Kulit Sihat Dan Cantik Dengan Cosmoderm Perfect Balanced

Bismillah, 
Assalamualaikum


Kulit Sihat Dan Cantik Dengan Cosmoderm Perfect Balanced | Wanita mana yang tidak ingin memiliki kulit sihat dan cantik, maka dengan itu, terlalu banyak produk kecantikan dijual di pasaran, sehinggakan susah untuk memilih mana yang sesuai untuk masalah kulit kita, adapun segelintir dari kita tergoda dengan iklan produk yang begitu cepat berkesan, asal putih dan mulus dalam 3 hari, itu sudah cukup puas sedangkan produk tersebut mungkin mengandungi bahan yang merbahaya.

COSMODERM PERFECT BALANCED

Cosmoderm adalah satu jenama tempatan yang sudah tidak asing lagi di Malaysia, baru-baru ini, Cosmoderm telah melancarkan secara atas talian satu set produk berwarna pink dikenali sebagai Cosmoderm Perfect Balanced. sha antara mereka yang mengemari produk Cosmoderm Perfect Balanced ini bukan hanya ianya berwarna pink hihi tapi kandungan dalam setiap produk ini membantu merawat dan melindungi kulit sha, nak tahu apa kandungan nya, jom kita mula.


Prebiotik dikenali sebagai makanan bakteri yang baik untuk eko-sistem mikro kulit kita dan ianya berfungsi untuk membantu meransang pertahanan kulit, mencerahkan kulit dan memastikan mikrobioma kulit kita seimbang apabila kita menggunakannya sepanjang hari 

Calamine adalah bahan yang sangat terkenal untuk merawat kulit yang mengalami ekzema, ianya dapat melegakan kemerahan dan kegatalan pada kulit serta mengurangkan kulit yang minyak dan juga dapat mengecutkan kerengsaan pada kulit muka yang selalu terdedah kepada cahaya matahari.

Dalam erti kata lain, Cosmoderm Perfect Balanced dihasilkan untuk semua jenis kulit di Malaysia ini, sama ada kulit kering dan berminyak mahupun pada kulit yang sensitif. Paling penting, Cosmoderm Perfect Balanced telah diuji secara Dermotologi dan produk Cosmoderm memang memiliki sijil Halal dari JAKIM


Berikut adalah 4 langkah mudah untuk mendapatkan kulis sihat dan cantik dengan Cosmoderm Perfect Balanced


1. Foaming Cleanser - Rutin harian, selalunya kita akan cuci muka 2 kali sehari, setiap hari, biasanya  kita akan cuci muka pada waktu siang dan malam, dengan menyuci muka menggunakan Foaming Cleanser ini, muka kita kelihatan lebih bersih kerana ianya membantu membersih jauh lebih dalam ke pori muka kita daripada kotoran, minyak dan bahan alat solek yang kita pakai seharian, sekali gus membantu mengimbangi dan merawat kulit muka. 


2. Toning Lotion - Selepas menyuci muka, sapukan Toning Lotion, ia diformulasikan dengan 20,000ppm calamine dan prebiotik untuk melegakan kemerahan sekaligus memberi penyerapan yang sempurna pada kulit dan membantu kulit kita kekal lembap seharian. Ianya digunakan 2 kali sehari pada waktu siang dan malam.



3. Soothing Wow Cream - Krim ini sangat sesuai untuk mereka yang mengalami kulit kering, ianya mampu merawat dan memberi keselesaan pada kulit. Diformulasikan dengan kepekatan calamine dan 30,000ppm prebiotic berfungsi untuk melegakan keradangan dan tiga kali ganda peningkatan kelembapan untuk melembapkan kulit serta menghapuskan cela pada muka. Digunakan pada waktu malam sahaja.


4. SunMilk SPF 25 PA++ - Setiap hari kita terdedah dengan cahaya matahari, walaupun dalam rumah, pentingnya menggunakan SunMilk ini kerana mengandungi SPF 25PA++ untuk melindungi kulit dari UVA dan UVB, ianya juga membantu memperbaiki permukaan kulit dari persekitaran yang stress. Paling penting membantu sembuhkan sunburn dan kulit kering, digunakan pada waktu siang sahaja.

Best kan ada 4 langkah untuk memiliki kulit sihat dan cantik dengan Cosmoderm Perfect Balanced, korang juga boleh mendapatkannya di kedai watson secara online atau walk in, website cosmoderm dan dapatkan free shipping untuk pembelian RM80 keatas

Info Lanjut kunjungi :-

3 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post