Perozin Bantu Legakan Sakit Bahu Dan Pinggang

Bismillah
Assalamualaikum


Perozin Bantu Legakan Sakit Bahu | Penat juga menyusukan badan ni, lagi lagi macam sha ni, baru lepas bersalin 2 bulan yang lepas, selalu sakit bahu dan pinggang, sebab kedudukan semasa menyusukan badan tidak betul,sha pun lupa sudah kedudukan yang betul untuk menyusukan sebab si baby eshal sudah teriak kelaparan, kelam kabut umie dibuatnya.

Bila malam, anak-anak dah tidur, baru dapat rehatkan diri, disitu baru terasa yang bahu dan pinggang sakit akibat seharian menjaga anak dan mengemas rumah. Siapa kata suri rumah kerja nya senang saja, ini anak baru dua, sha tabik dengan anak lebih dari 5, jaga anak sendiri bukan mudah tapi bagi sha itu pilihan yang tepat sebab kalau nak suruh orang jaga, sedangkan kita sendiri ni pun tak tertahan dek perangai anak sendiri, apatah lagi orang lain kan, puhh..

Macam sha sendiri walaupun adalah sedikit masa bila anak-anak dah tidur pun tak dapat lelap kan mata waktu siang tu, sebab kena urus rumah lagi, cuci kain, masak untuk makan tengah hari, setelkan mana yang perlu sebelum anak bangun..hebat kan suri rumah..hahah.

nasib baik ada PEROZIN

Bila sapu di bahagian yang sakit, alhamdulilah segar ja rasa, sakit pun beransur hilang, boleh tidur dengan lena. Boleh dikatakan setiap malam sha sakit bahu, jadi rutin sebelum tidur memang akan sapu sedikit perozin untuk melegakan sakit pada bahu. 

Selain dari itu, perozin ini juga sesuai bagi mereka yang aktif dalam bersukan, mendaki gunung dan lain-lain aktiviti yang lasak, Biasanya orang yang aktif dalam aktiviti tersebut, memang akan mengalami kekejangan otot apatah lagi bila melakukan aktiviti secara mendadak, so guna perozin ini memang membantu sangat.

Ferozin adalah ubat sapu kegemaran sha dengan campuran halia, rosemary dan daun pudina dapat melegakan sendi dan menghilangkan angin di tempat yang sakit.

Botol pun comel ja 100ml, boleh dibawah kemana saja, siap letak satu dalam handbag

Kalau kamu mahu tahu info mengenai Perozin ni boleh layari website http://royalepharma.com dan kalau kamu berminat untuk membelinya, jangan lupa masukkan kod RPXAP-SHAS20 untuk dapatkan diskaun 20%

#Perozinmalaysia #keepsyoumoving

2 comments:

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)