SC.Mixberries Selesaikan Masalah Hitam Bawah Mata dan Kulit Kering

SC.Mixberries Selesaikan Masalah Hitam Bawah Mata dan Kulit Kering | Assalamualaikum guys, sebelum ini sha ada share kan salah satu produk dari Kitsui yang menyelesaikan masalah kulit, masalah otot, masalah pigmentasi dan bintik-bintik hitam iaitu Generation 3 Colla, entry kali ini pula sha nak share produk dari Kitsui juga iaitu SC.Mixberries.


SC.Mixberries adalah nama baru bagi produk lama Kitsui; Stemcell Mixberries. Ianya dirumus daripada beri. Hasil campuran beri ini dapat mengatasi masalah lingkaran hitam di bawah mata, kulit kering dan dapat melindungi kulit dari sinar UV. Saiz bungkusan 15 bungkus x 15 gm. Simpan ditempat dingin dan kering.

Seperti Generation 3 Colla, SC. Mixberries juga adalah produk keluaran dari Asia Pacific Super Health Brand dan diproses di kilang bertaraf GMP, serta ada kelulusan KKM. So korang jangan risau, kandungan 7 campuran beri yang sedap mempunyai tujuan masing-masing untuk membantu korang kelihatan segar dan awet muda.

Kandungan SC.Mixberries
  • Elderberry

Melindungi sel-sel stem epidermis kulit daripada tekanan UV
Kelewatan penuaan sel-sel penting
Perlawanan foto-penuaan
Untuk kulit kelihatan penting dan sihat

  • Kranberi

Kesihatan jantung lebih baik
Membantu dalam penurunan berat badan
Menggalakkan kesihatan kulit
Membantu masalah pencernaan
Meningkatkan kesihatan selular

  • Raspberry

Merangsang Sistem-Imun
Memberi kesan untuk Anti-Penuaan
Lebih bertenaga
Peredaran darah yang lebih baik

  • Blueberry

Meningkatkan Fungsi Mental
Meneutralkan radikal bebas
Mengurangkan pigmentasi, jeragat & bintik hitam
Membaiki lingkungan gelap bawah mata, penglihatan dan tekstur kulit

  • Anggur Merah

Anggur mengandungi antioksidan kuat yang dikenali sebagai polifenol, yang boleh melambatkan atau mencegah pelbagai jenis kanser, termasuk esophageal, paru-paru, mulut, pharynx, endometrium, pankreas, prostat dan kolon. Resveratrol yang terdapat dalam wain merah terkenal dengan kesihatan jantung ialah sejenis polifenol yang terdapat dalam kulit anggur merah.

  • Anggur hitam

Salah satu kesan yang baik memakan buah-buahan dan sayur-sayuran seperti blackcurrants adalah untuk antioksidan terhadap keadaan seperti penyakit kardiovaskular, kanser dan penyakit-penyakit degeneratif penuaan. Sebatian antioksidan utama di dalam blackcurrants ialah phenolics (termasuk flavonoid dan antosianin) dan vitamin C.
Warna ungu/ hitam blackcurrants menunjukkan kehadiran antosianin, yang mempunyai aktiviti antioksidan yang sangat istimewa serta meningkatkan kualiti kesihatan yang lain.

  • Strawberi

Sifat-sifat antioksidan dalam strawberi juga boleh membantu untuk mencegah katarak dan kabur mata dimana boleh menyebabkan buta pada usia tua. Mata kita memerlukan vitamin C untuk melindungi daripada terdedah kepada radikal bebas dari sinaran UV matahari yang terik, yang boleh merosakkan protein dalam kanta. Vitamin C juga memainkan peranan penting dalam mengukuhkan kornea dan retina mata itu.

Cara Pengambilan : Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum banyak air sepanjang hari untuk kesan terbaik.

AMARAN !! Ibu mengandung, menyusukan bayi, atau sedang menjalani rawatan, sila dapatkan nasihat dari doktor terlebih dahulu sebelum menggunakannya. Tidak disyorkan untuk mereka yang mengalami alergi terhadap makanan laut

Kebaikan SC.Mixberries
  • Menghalang kesan buruk sinar matahari UV pada kulit
  • Melindungi sel-sel tubuh dari kesan pencemaran
  • Membantu meneutralkan kulit yang nipis atau dibakar kerana pendedahan kepada cahaya matahari
  • Selesaikan kedutan halus
  • Mengeluarkan kedut, beg mata dan bulatan hitam di bawah mata
  • Membantu mengembangkan sel-sel baru
Produk SC.Mixberries, korang boleh didapatkan di Watson, Guardian ataupun website kitsui dengan harga RM38.80 sahaja. Boleh tengok-tengok juga produk Kitsui yang lain mengikut masalah kulit korang, sila layari link di bawah untuk maklumat lanjut :)





HOTLINE: +6 03-7666 1129

1 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post