Letter of Happiness Giveaway by Blog Siqahiqa

Letter of Happiness Giveaway by Blog Siqahiqa | Assalamualaikum guys, meet again dalam entry support blogger dengan join GA mereka, hihi..kali ini sha join GA dari blogger Siqa, sha suka betul dengan posisi gambar yang siqa ambil, oww sweet sangat dengan kolor pink dia..haha..guys kalau nak join prizes nya sangat exclusive tauu, cer klik banner :)


Nak kongsi lagi boleh? pun tiada dalam terma dan syarat nak join GA ini, tapi entahlah hari ini rajin pula nak sharing sesuatu hahaha..Siqa bagi hadiah GA yang dia suka untuk mereka yang lucky dengan harapan mereka itu juga akan suka dengan hadiah tersebut, oww best kann..sha dulu paling tak suka bila orang pakai, ambil benda yang sha sayang, lagi-lagi benda itu berwarna pink, maklum lah sha suka pink color, tapi lama kelamaan sha jadi matang, macam siqa cakap bagi benda yang kita suka, sha ada terbaca satu ayat tak silap sha la,  jika nak bersedekah bagilah barang yang kita sayang, terkesan dihati sha selama ini sha hanya bagi benda yang sha tidak suka, tapi hakikatnya itu dalam konsep sedekah tapi sebaik sedekah adalah benda yang kita suka.

Nak dekat bulan ramadhan ni, moral of the story rajin-rajinlah bersedekah hihi, berganda pahala nya kan..ok guys good luck yaaa :)

6 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. Semoga berjaya.. Singgah dari GA yang sama..

    ReplyDelete
  2. Sha :) Alhamdullilah, Siqah suka dengan moral of the story yang Sha kongsikan. SIqah pun percaya pada benda yang sama jugak. Bagi benda yang kita suka :)

    Thank you Sha join giveaway Siqah. Good luck tau :)

    ReplyDelete
  3. Hi there! Syaza singgah sini dari giveaway yang sama. Goodluck! 😊

    https://syaza-applemints.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Good luck ye... CM singgah dr GA yang sama :)
    | CM si penulis blog |
    Follow #2403

    ReplyDelete
  5. Semoga awak berjaya dan salam singgah daripada saya..

    http://www.shikinrazali.com/2018/04/letter-of-happiness-giveaway-by-blog.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post