5 Entry Paling Menyengat November 2017

5 Entry Paling Menyengat November 2017 | Assalamualaikum dan selamat datang bulan kelahiran sha iaitu bulan Disember, dalam bulan ini juga adalah bulan sha akan melangsungkan perkahwinan yeahhh...bila tu? meh baca entry Blogger Opzzpinky bakal kahwin disember ini, tak sabarnyaaaa..

Dan bulan november adalah bulan kesibukan sha sebagai seorang cikgu yang telah menamatkan perkhidmatannya pada hujung bulan tersebut sob sob, jadi sha pun bertungkus lumus memastikan Majlis konvokesyen anak-anak murid sha berjalan selancarnya, Alhamdulilah semua sudah berlalu dengan jayanya.

Namun banyak entry bulan lepas masih draft, belum sempat mengarang, banyak sangat idea :D, nanti sha bereskan satu persatu.


Ok, bulan November walaupun sibuk, sha gigihkan juga update entry menjadikan 9 entry kesemuanya hahaha..naik 2 tangga dari entry bulan oktober dan sebanyak 17k page view dihasilkan bulan lalu..wow..

 5 Entry Paling Menyengat November 2017

Lagu berunsurkan agama, antara entry yg banyak cariaan google, setiap hari ada ja orang cari lagu ni, sha suka dan sha jadikan lagu ini antara lagu persembahan dalam majlis konvo tempoh hari, best.

Sha baru habis hadiri kursus dan dah dapat sijil, rushing tauu nak kahwin ni haha..dalam kursus ni banyak sangat ilmu 'menarik' korang wajib ikut hahaha.

Bye Nuffnang, blog sha dah melabuhkan tirai untuk menyimpan iklan dari nuffnang hihi, yang banyak dapat email notification, jenuh nak delete..errrr

Contest by sis hawa dah tamat ya, rugi korang tak join, hadiah semua best hihihi

Tahniah sha hahaha.

Dan untuk Top Refferal bulan lalu adalah Sofie dari http://www.sofinahlamudin.com/, tahniah, sha telah letakkan feed percuma blog akak di bahagian Footer

Terima kasih pembaca setia blog opzzpinky, semoga entry-entry yang dihasilkan bermanfaat untuk dunia dan akhirat, amin...

Salam sayang
Opzzpinky :)




3 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

  1. wa.. yg kawen tu antara top juga la yerk

    ReplyDelete
  2. Waahh tahniah, byak peningkatan. Huhu boleh jadi rujukan utk perbaiki views hehe :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post