GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN

GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN | Assalamualaikum dan tahniah Mia Kassim dot com Blog Akak Mia kita sudah mencecah usia 10 tahun..pasti sudah banyak liku-liku dalam dunia blogging ditempuhi, tidak juga kurangnya ilmu blogging makin bertambah, kira macam senior gituu.



Macam mana bisa kenal? Macam ayat Blogger Cla pulak ya :D sejujurnya sha baru mengenali kak mia, rasanya kak mia pun begitu, maklumlah sha ini blogger siring-siring saja bah. hahaha. Mula kenal dengan kak mia, setelah meriahnya kehadiran beliau dengan ahli Sabahan Blogger yang lain di Group Whatsapp. 

(ANDA BLOGGER SABAHAN? EMAIL SHA DI opzzpinky@yahoo.com KAMI SEDANG MENGUMPULKAN BLOGGER NEGERI DIBAWAH BAYU, JOM JOIN KAMI)

Kawan alam maya menjadi nyata apabila kami merancang untuk bersua muka di acara Food Fiesta and Cultural Night anjuran BTC Inanam bersama rakan blogger yang lain, duduk semeja, sudah jumpa, gaya macam kenal dah 10 tahun, haha..

Berapa tahun pun usia blog kak mia, sha harap semangat tetap kental untuk terus menyumbangkan ilmu di halaman google, sha pasti bukan mudah untuk berdiri seperti mana blog akak sekarang,  yang dikenali ramai macam artis gitu..hihi

Semoga terus success dan selamat ulang tahun kelahiran Blog tersayang, MiaKassim.com



7 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post