3Bskin - Detox Journey (Green Detox Mask)


Pada awal bulan February, sha diperkenalkan dengan Produk terbaru dari 3Bskin..Alhamdulilah, sha diberi peluang untuk mencuba Detox Journey (Green Detox Mask).

Acne Solution - Detoxifying - Pore Refining

Berfungsi dengan sempurna untuk Kulit Berminyak dan Combination yang membantu dalam meningkatkan keseimbangan kelembapan dan menenangkan budi bicara sebum (minyak) untuk warna kulit yang lebih sihat. Topeng ini juga membantu dalam memperbaiki liang kulit dan melakukan detox segera untuk memperbaiki apa-apa syarat jengkel seperti cacat cela. Ia berkesan mengangkat kekotoran liang tersumbat dan minyak yang boleh membawa kepada ketidaksempurnaan.



Cara Penggunaan:
Sapukan lapisan murah hati kepada muka dan leher selepas pembersihan dan toning. 15 hingga 30 minit selepas itu, bilas sehingga bersih dengan air suam dan diikuti dengan pelembap.





Setelah beberapa hari sha memakai Detox Journey (Green Detox Mask) ini, kulit sha terasa sangat lembut dan licin..bukan itu sahaja, ia lebih sesuai dipakai selepas mandi, untuk tenangkan wajah dari seharian bekerja dan menghadap matahari. Dengan bahan khusus yang telah disebatikan, wajarlah si pemakai terasa sangat seronok dan teruja untuk memakainya sekali lagi.

Sama seperti Mask yang lain, Detox Journey (Green Detox Mask) ada bau tersendiri yang menyenangkan khas untuk si pemakai ditambahkan lagi dengan adunan warna hijau daun pisang, membuatkan kita luarbiasa seperti superhero hulk

Korang patut mencuba dan merasai sendiri Detox Journey (Green Detox Mask)

Untuk info mengenai produk ini, Sila ke :-
Fb : 3Bskin
Email : admin@3bskin.com
Instagram : 3Bskin


2 Comments

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Post a Comment

Assalamualaikum..terima kasih sebab singgah, komen yang baik2 ja tau !! nanti sha singgah blog korang..In Sha Allah :)

Previous Post Next Post